Raw cakes bosbessen - framboos

Ik ben niet alleen mijn wijsheidstanden (verstandskiezen zeggen ze in Nederland geloof ik) kwijtgespeeld, maar ook bijna twee kilo. Dat eerste was de bedoeling, dat tweede niet. Dus doen we ons best om dat verloren gewicht er weer bij te krijgen.
Een goeie reden was dat om eens de raw cakes die sedert een hele tijd te verkrijgen zijn bij Delhaize, eens uit te proberen. Naast glutenvrij zijn ze ook lactosevrij en vegan.
Eigenlijk vind ik ze best wel duur, maar goed, ik vond ook wel dat ik het een keer verdiend had. De prijs is 5,49 € voor 130 gram (verdeeld in twee porties).
Ik had de bosbes-framboos versie meegebracht. Ze zijn er ook nog in smaak mango, smaak vanille en chocoladesmaak.


Ze zien er heel mooi uit hé.
Dan de smaak: het is eerst even wennen aan de textuur die toch anders is dan van een klassiek gebak. Maar dat was ook wel positief, geen stukjes, dus makkelijk te eten zelfs met die pijnlijke mond. Eens dat gelukt is (heel snel hoor :-) ) vind ik ze zeker lekker. Niet te zoet, niet te zuur, dus mooi in balans. De stukjes zijn niet heel groot maar ik had er voldoende aan voor een lekker dessertje.
Dus ja, het was even een genotsmomentje voor mezelf. Ik zal ze zeker niet elke week kopen, maar voor af en toe een keer, dat zeker wel. Wanneer ik het verdiend heb hé :-)...

Reacties

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #710