Sketch Saturday: Sketch # 480

Heel lang geleden dat ik nog eens een stempelkaartje gemaakt had.
Ik had al wel een aantal keer 'gespeeld' met de Twinmarkers die ik laatst bij de Action gekocht had maar wilde er nu graag 'echt' iets mee doen.
De sketch bij Sketch Saturday leek me daar ideaal voor. Gekozen voor een eenvoudig in te kleuren stempeltje van Penny Black om de lat nog niet al te hoog te leggen.
Dit is het resultaat geworden:


Het tekstje is een clearstamp van Marianne Design, van een vel met allemaal teksten rond kerst en feestdagen. Omdat de besjes ingekleurd niet echt mooi uitkwamen heb ik ze ingevuld met plakpareltjes. Dat maakt het gelijk wat meer aangekleed voor mijn gevoel. Het inkleuren met de stiften heeft nog wat oefening nodig maar al bij al ben ik wel tevreden.

Ik zou dit kaartje ook willen aanmelden bij de challenge van Winter Wonderland met als thema 'Dots and/or Stripes'. 

Reacties

  1. Wat een schattige kerstkaart Geke, leuke stempel, mooi gekleurd.
    Lieve groetjs,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel voor de complimentjes, Corrie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi Geke, zo'n schattig stempeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh my what a sweet image on this lovely cas card. Thanks for playing along with us at Winter Wonderland. Pat K x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Perfect take on the sketch at Sketch Saturday. I love your image and coloring of it...such pretty shades of blue used. Thanks for joining in on the fun at Sketch Saturday this week!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #710