Maandpatroontje

Op Kaarteneiland zijn we weer met z'n allen met eenzelfde patroontje aan de slag gegaan.
Dit is wat ik ervan gemaakt heb:


Het was een beetje een hindernissenparcours. Het plaatje van Morehead had ik nog in mijn voorraad van al klaar gekitte plaatjes. Superlief, maar geen makkelijke kleurtjes om garen bij te zoeken.
Eerst had ik de krul linksboven in een gemeleerd roze-rood garen gedaan, maar dat viel in het niets bij het andere roze. Dus weer uitgedaan en dan voor rood met roze ondertoon (en een klein glinsterdraadje erin) gekozen en dat was direct veel beter. Gebroken draadjes, op het einde bij het uithalen van die krul nog een draadje zwart doorgeknipt dus dat moest ook weer even opnieuw...
De lijm pakte ook eerst niet goed op het plaatje toen ik alles in elkaar wilde steken. Dus de lijm dan maar op de kaart gedaan en uiteindelijk is het zo wel goed gedroogd.
Maar het is klaar nu en ik vind het eigenlijk best nog wel leuk geworden.

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #710