Sketch Saturday Week # 317

Ook het afgelopen weekend had ik wel zin om een kaartje te maken, dus ben ik weer met de schets van Sketch Saturday aan de slag gegaan. 'k Heb hem wel wat aangepast tot een rechthoekige lay-out en 'm op zijn kop gezet.
Dit is het resultaat van een paar heerlijke knutseluurtjes:
De papiertjes zijn van DCWV (bijna allemaal restjes, fijn om die ook eens te kunnen opgebruiken). Het stempeltje is van Penny Black, ingekleurd met aquarelverf. Normaal hangt de muis aan een gestempelde sneeuwvlok, maar vind die niet zo heel mooi getekend, dus vandaar dat ik 'm graag vervang door een sneeuwvlok-sticker. Een (restje) lint erop, kleefpareltjes ook natuurlijk. Die vele sterretjes komen uit een actie van het Kruidvat van een hele tijd terug, vond het wel leuk om die nu eens te gebruiken.
Dit kaartje past ook wel in het thema van Winter Wonderland: "spots en stripes". Dus zou ik mijn kaartje daar ook graag aan willen laten deelnemen.

Reacties

  1. This is a fabulous Christmas card, such an adorable image.
    Thank you for joining us at Winter Wonderland.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Adorable card, Geke! What a cute image! Thanks for joining us for Sketch Saturday this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous Christmas card, love that image and the sparkle. Thanks for joining us the week at Sketch Saturday, Niki xx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #710