Je eigen groentetuin op 1 m²

Deze heb ik vandaag meegebracht uit de Aveve (ze hebben daar echt een leuke selectie tuinboeken).  De titel zegt het zelf al, een moestuin op 1 m².  Dit systeem zou ik graag toepassen in mijn toekomstige moestuin.  Aangezien ik de ruimte heb, zal het wel 1 m² x ...?  worden.  Maar dus wel volgens dat principe.
Ook stokjes en touw meegebracht om de lijnen van het ontwerp voor onze tuin eindelijk eens uit te zetten.  Nu hopen op mooi weer, een van de komende dagen zodat we ermee aan de slag kunnen. 
Ik moet ook nog beginnen aan het beplantingsplan.  Heb al wel een selectie van planten in mijn hoofd die ik wil gebruiken, maar moet het natuurlijk nog allemaal combineren en in het ontwerp inpassen.  Plannen genoeg dus, 2013 zal het jaar van de tuin worden :-)!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #710